Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Πληρέστερη ενημέρωση από τη συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με τον υπουργό παιδείας




Πληρέστερη ενημέρωση από τη συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με τον υπουργό παιδείας

Τι είπε ο Υπουργός στα θέματα που θέσαμε ως ΔΟΕ:

Μόνιμοι διορισμοί:
Καμία δέσμευση σε αριθμό διορισμών και χρόνο. Δεν πρόκειται για φέτος πάντως να γίνουν μιας και δεν υπάρχει η έγκριση των θεσμών επειδή το ζήτημα των διορισμών το συνδέουν (οι θεσμοί) με την εφαρμογή της αξιολόγησης (στελεχών σε πρώτη φάση  και αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων αμέσως μετά). Στόχος του υπουργείου είναι να φτάσουν οι διορισμοί, όταν γίνουν, στο ύψος του αριθμού των αναπληρωτών.

Προσλήψεις αναπληρωτών:
Έχουν εξασφαλιστεί 24.000 πιστώσεις (διάρκειας από 1 Σεπτεμβρίου έως και 21 Ιουνίου-πλήρους και μειωμένου ωραρίου) για α/βαθμια και β/βαθμια εκπαίδευση με το μεγαλύτερο μέρος αυτού του αριθμού να κατανέμεται στην Α/θμια και όλες οι πιστώσεις (στην α/βαθμια μόνο) θα είναι μέσω ΕΣΠΑ (με ένα μικρό περιθώριο εάν χρειαστεί και κάποιος αριθμός μέσω τακτικού εφόσον εξαντληθούν οι πιστώσεις και υπάρχει ανάγκη). Από αυτές οι 2.500 θα είναι παράλληλης στήριξης και οι 700 για Τμήματα Υποδοχής (ΖΕΠ).
Την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου θα γίνει η πρώτη φάση αναπληρωτών στην α/βαθμια εκπαίδευση με κάλυψη του 70% των πιστώσεων σε όλες τις κατηγορίες (Ειδικής αρχικά και μετά γενικής σε δασκάλους, νηπιαγωγούς και ειδικότητες καθώς και Ε.Ε.Π) εκτός παράλληλης και Τμημάτων ένταξης που η κατανομή θα είναι για μεν τις παράλληλες στηρίξεις περίπου στο 50% και για δε τα ΖΕΠ στο 25 με 30% στην αφάση.
Τέλος Αυγούστου θα κληθούν όλοι οι αναπληρωτές να δηλώσουν περιοχές μέσα σε χρονικό διάστημα 1 εβδομάδας.

Β φάση αποσπάσεων:
Την Παρασκευή 25 Αυγούστου θα συνεδριάσει το ΚΥΣΠΕ και θα πραγματοποιήσεις τη β φάση αποσπάσεων και τις εξετάσεις ενστάσεων και ανακλήσεων απόσπασης της α φάσης.

Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή:
Ο υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα προχωρήσουν στην θέσπιση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής σε βάθος τριετίας και ότι θα πρέπει να διασφαλιστούν, ως προϋποθέσεις,  η κοινωνική “συναίνεση” και το κτιριακό πρόβλημα.

Προσχολική αγωγή:
Τέθηκε, από τη ΔΟΕ, και το ζήτημα των εργασιακών δικαιωμάτων που έχει προκύψει τελευταία με την μετατροπή του ΤΕΙ βρεφονηπιοκομίας σε ΑΕΙ ως σχολή προσχολικής αγωγής (στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής) και ο υπουργός ανέφερε ότι τα εργασιακά δικαιώματα δεν θα αλλάξουν ούτε για τους βρεφονηπιοκόμους ούτε για τους νηπιαγωγούς και πως το ηλικιακό φάσμα απασχόλησης των βρεφονηπιοκόμων είναι το 1-4 ενώ της εκπαίδευσης των νηπίων και προνηπίων για τους νηπιαγωγούς το 4-6 στα δημόσια νηπιαγωγεία. 
Τέθηκε και το ζήτημα της εναλλαγής της βάρδιας των νηπιαγωγών αλλά στο ΠΔ79 έχει ξεκαθαρίσει και πλέον δεν υπάρχει κανένα περιθόριο συζήτηση όπως και για το σταθερό δάσκλο στο ολοήμερο.
Επίσης τέθηκε και η αντίθεση της ΔΟΕ για το πρόγραμμα του ΙΕΠ για τα νηπιαγωγεία της Θράκης αλλά ο υπουργός απάντησε ότι θα προχωρήσει κανονικά όπως έχει σχεδιαστεί.

Εξίσωση δικαιωμάτων αναπληρωτών με μόνιμους:
Ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι υπάρχει η πολιτική βούληση για εξίσωση των δικαιωμάτων αλλά δεν μπορεί να προχωρήσει λόγω γραφειοκρατικών δυσκολιών όπως και η ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας (προβλήματα που προκύπτουν από τη φυσιογνωμία των προσλήψεων μέσω ΕΣΠΑ-τεχνικά δελτία κλπ).
Θέσαμε και το ζήτημα της πρόσληψης σε δομές εκτός υπουργείου παιδείας π.χ το κοινωφελές πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, και της αντίθεσής μας να μετράει η οποιαδήποτε προϋπηρεσία εκτός δομών και προσλήψεων του υπουργείου παιδείας.

Αξιολόγηση:
Υπάρχει πρόθεση να ξεκινήσει η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης σε πρώτο χρόνο και αμέσως μετά η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Υπήρξε διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχει πρόθεση για αξιολόγηση του προσωπικού.

Διδακτικό Ωράριο:
Θέσαμε και το ζήτημα για την εξίσωση του διδακτικού ωραρίου των εκαπιδευτικών της πρωτοβάθμαις με αυτό της δευτεροβάθμιας χωρίς όμως να πα΄ρουμε μια ξεκάθαρη και σαφή απάντηση.

Επίσημη ενημέρωση, για το σύνολο των ζητημάτων και την εκτίμηση του ΔΣ της ΔΟΕ για τη συνάντηση ,θα βγει ως δελτίο τύπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καταχωρίστε το σχόλιό σας